Vrácení zboží a reklamace

Zakoupili jste si některý z našich produktů a nejste s koupí spokojen/á? 

To nás samozřejmě velice mrzí. Nikdo není dokonalý, ani my ne a chyby se prostě občas stávají. Pojďme se tedy podívat, jak tuto situaci řešit. 


VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ V RÁMCI 14 DENNÍ LHŮTY

Koupili jste si produkt, který Vám z nějakého důvodu nesedí ? Ze zákona máte 14 dnů na to, abyste produkt vyměnil/a nebo vrátil/a – a to bez udání důvodu. Předtím, než nám zboží odešlete zpět, vyplňte prosím formulář, který nám nejlépe zašlete na e-mail morysek@seznam.cz, následně zboží zabalte, přiložte vytištěný a podpsaný formulář a odešlete na adresu Lucie Morysková - GYMSHOP, Kouřimská 141, 284 Kutná Hora. Peníze Vám zašleme zpět, jakmile nám vrácené zboží dorazí. 

Lhůta na vrácení zboží se počítá ode dne, kdy jste si baliček převzali. Vracené zboží musí být nenošené, neparfémované neprané, čisté s  a vhodné k dalšímu prodeji!


V případě, že chcete zboží vrátit nebo vyměnit vyplňte prosím formulář odstoupení od kupní smlouvy

 

REKLAMACE 

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

  1. Kontaktujte nás prosím e-mailem, které zboží budete reklamovat a z jakého důvodu (přečtěte si pozorně obchodní podmínky) 
  2. Reklamační formulář - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat. 
  3. Pošlete prosím reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu: Lucie Morysková, Kouřimská 141, 284 01 Kutná Hora
  4. Reklamace se snažíme zpracovat co nejrychleji. V případě zahraničních partnerů posíláme zboží na posouzení do zahraničí a reklamace se může protáhnout. O všem Vás budeme informovat buď telefonicky nebo e-mailem. 
  5. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. 

 
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz